Huisregels Le Nouveau Visage
Om de beste service te kunnen bieden zijn er enkele huisregels die we in acht nemen.
Vertel het ons:
Wij stellen het zeer op prijs als je eerlijk aangeeft wat je van ons verwacht én wat je wel of niet prettig vindt. Het allerbelangrijkste voor ons is dat je tevreden bent en dat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Tevreden:
Uiteraard horen wij het heel graag wanneer je tevreden bent over ons! Wij stellen het dan ook op prijs als je een recensie op onze website, Facebook, Instagram of Google wilt achterlaten.
Ontevreden:
Hoewel wij er alles aan doen om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden, kan het altijd een keer voorkomen dat je niet tevreden bent. Wij vinden het heel belangrijk dat je dan contact met ons opneemt. Dan zullen we er voor zorgen dat we samen tot een goede oplossing komen.
Er neemt niemand op?
Het kan voorkomen dat er telefonisch niemand opneemt, dit is omdat wij dan in behandeling zijn. We vragen je om een voicemail bericht in te spreken, met je naam en telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken en dan zullen wij zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
Ook mag je altijd een WhatsApp bericht sturen.
Afspraak:
Wanneer wij in het bezit zijn van jouw emailadres ontvang je een bevestigingsmail van de afspraak en 2 dagen voorafgaand aan de afspraak een herinneringsmail. Wij willen je verzoeken zelf verantwoordelijk te zijn voor het noteren van de afspraak in je agenda en de herinneringsmail slechts als reminder te gebruiken.
Verhindering:
Al onze behandelingen vinden op afspraak plaats en vragen om een nauwkeurige planning. Ben je door omstandigheden verhinderd, dan vragen wij vriendelijk om maximaal 24 uur van te voren telefonisch of per mail te annuleren. Bij niet tijdig annuleren is onze behandelruimte leeg en onze tijd verloren. Hierdoor zijn we genoodzaakt om 50% van de behandeling in rekening te brengen. Hierbij kunnen geen uitzonderingen gemaakt worden.
Bij de volgende contra-indicaties vragen we je vriendelijk om dit aan ons te vermelden en zijn we genoodzaakt jouw afspraak te verzetten:
• besmettelijke (huid)ziekten
• griep of ernstige verkoudheid
• koorts
Hygiëne:
Wij gaan zorgvuldig om met de hygiëne en veiligheid en werken volgens de protocollen van de HAM-codes. Tevens zijn wij aangesloten bij de ANBOS, beroepsvereniging.
Vergoeding behandeling:
Soms is het mogelijk (een deel van) de behandeling door jouw zorgverzekeraar vergoed te krijgen. Informeer bij je zorgverzekeraar naar de voorwaarden. In aanmerking komen elektrisch ontharen, acné behandelingen en camouflagetherapie.
Mocht je na het lezen van deze informatie nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op!